روابط عمومی دانشکده:
کارگاه توانمند سازی اساتید
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی کارگاهی را با هدف توانمند سازی اساتید برگزار می کند.
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی کارگاهی را با هدف توانمند سازی اساتید برگزار می کند.
دکتر گچکار دبیر علمی این کارگاه اعلام نمود: کارگاه توانمند سازی اساتید تحت عنوان روش تحقیق سطح اول 5 روزه در تاریخ های ششم لغایت دهم دی ماه سالجاری با امتیاز بازآموزی برگزار می شود. وی افزود: اولین روز کارگاه که قرار است شنبه ششم دیماه در دانشکده پزشکی برگزار شود به ضوابط انتخاب موضوع و بیان مساله می پردازد، در روز دوم کارگاه در خصوص چگونگی بازنگری منابع و اطلاعات تحقیق، بیان اهداف کلی و اختصاصی و فرضیات تحقیق و نیز متغیرها و مقیاس سنجش آنها بحث می شود و در روز سوم مطالب مربوط به آمار توصیفی و استنباطی بیان خواهد شد.
دبیر علمی کارگاه همچنین اظهارداشت: اطلاعات لازم درباره روش های تحقیق، نحوه اجرای تحقیق، برنامه برای جمع آوری داده ها و مطالعه آزمایشیو اعتبار تحقیق روز چهارم کارگاه بیان می شود و روز آخر این کارگاه به موضوعات مربوط به کارآزمایی بالینی، قضاوت آماری و مدیریت، نظارت، برنامه زمان بندی و بودجهاختصاص داده شده است.
دکتر گچکار یادآور شد این کارگاهها شامل 25 امتیاز بازآموزی مداوم برای اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی میباشد.
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام اولیه در این کارگاهها به سایت آموزش مداوم به آدرس www.ircme.irمراجعه نمایند(ثبت نام در این سایت الزامی است). همچنین ثبت نام نهايي در محل برگزاري کارگاهها صورت خواهد گرفت (کد شناسایی کارگاه ها به ترتیب روزهای برقراری: 49031، 49414، 49425، 49487 و 49489). جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوان با دبیرخانه برگزاری کارگاهها به شماره22439951تماس حاصل نمود.
نظر