• تاریخ انتشار : 1400/03/24 - 11:31
  • بازدید : 102
  • تعداد بازدید : 99
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

اطلاعیه جدید درخصوص تزریق دوز دوم واکسن ضد کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی براساس این اطلاعیه، دانشجویان پزشکی که دوز اول واکسن ضد کرونا را در تاریخ های 27 و 28 اردیبهشت ماه در مرکز بهداشت شمیرانات دریافت نموده اند ، همچنین آن دسته از دانشجویانی که دوز اول واکسن را در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی تزریق نموده اما تاکنون دوز دوم را دریافت ننموده اند می توانند برای دریافت دوز دوم واکسن در روز سه شنبه 25 خردادماه به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.

دانشکده پزشکی اطلاعیه جدیدی را درخصوص تزریق دوز دوم واکسن کرونا در روز سه شنبه 25 خردادماه برای دانشجویان پزشکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی براساس این اطلاعیه، دانشجویان پزشکی که دوز اول واکسن ضد کرونا را در تاریخ های 27 و 28 اردیبهشت ماه در مرکز بهداشت شمیرانات دریافت نموده اند ، همچنین آن دسته از دانشجویانی که دوز اول واکسن را در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در دانشکده پزشکی تزریق نموده اما تاکنون دوز دوم را دریافت ننموده اند می توانند برای دریافت دوز دوم واکسن در روز سه شنبه 25 خردادماه به دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است همراه داشتن کارت واکسن برای دریافت دوز دوم الزامی است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 105415
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب