روابط عمومی دانشکده پزشکی
تزریق دوز دوم واکسن ضد کرونا برای دانشجویان
دانشکده پزشکی از تزریق دوز دوم واکسن ضد کرونا برای دانشجویان دانشکده در هفته آتی خبر داد.
دانشکده پزشکی از تزریق دوز دوم واکسن ضد کرونا برای دانشجویان دانشکده در هفته آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، از دانشجویانی که در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سالجاری دوز اول واکسن ضد کرونا را در محل دانشکده پزشکی دریافت کردند دعوت میگردد برای دریافت دوز دوم به ترتیب روزهای شنبه 22 و یکشنبه 23 خردادماه به دانشکده مراجعه نمایند.
نظر