• تاریخ انتشار : 1400/02/11 - 15:34
  • بازدید : 111
  • تعداد بازدید : 108
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دانشکده پزشکی از شنبه ١١ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در هفته به ارائه خدمت می پردازد

دانشکده پزشکی از شنبه ١١ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در هفته به ارائه خدمت می پردازد

 به اطلاع اعضای محترم هیات علمی ، همکاران گرامی و دانشجویان عزیز می رساند

دانشکده پزشکی از روز شنبه مورخ 1400/2/11 به مدت سه روز در هفته به ارائه خدمات به مراجعین محترم خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه، دانشکده پزشکی جهت پیگیری مسائل آموزشی و پژوهشی آماده ارائه خدمت است.

همکاران گرامی در هر واحد، جهت شیفت بندی حضور خود طبق برنامه فوق بایستی با معاونت یا مدیریت مربوطه هماهنگی لازم را بعمل آورند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 104084
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب