روابط عمومی دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی از فردا ١٧ فروردین ماه تا زمان تغییر وضعیت به رنگ نارنجی تعطیل است
دانشکده پزشکی از فردا ١٧ فروردین ماه تا زمان تغییر وضعیت به رنگ نارنجی تعطیل است
به اطلاع اعضای محترم هیات علمی ، همکاران گرامی و دانشجویان عزیز می رساند
با توجه به اعلام وضعیت قرمز در سطح کلان شهر تهران درخصوص ویروس کرونا، دانشکده پزشکی از تاریخ 1400/1/17 تا زمان تغییر وضعیت به رنگ نارنجی تعطیل می باشد. ضمنا واحدهای مربوط به حفاظت فیزیکی، تاسیسات، سامانه های الکترونیکی، آموزش با هماهنگی مسئول مربوطه به صورت شیفت فعال می باشند.
بدیهی است در این مدت کلیه فعالیت های آموزش مجازی به قوت خود باقیست.
نظر