• تاریخ انتشار : 1399/12/26 - 20:50
  • بازدید : 1099
  • تعداد بازدید : 984
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رییس دانشکده پزشکی شد

رییس دانشگاه در حکمی دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر را به عنوان رییس دانشکده پزشکی منصوب کرد.

  رییس دانشگاه در حکمی  دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر را به عنوان رییس دانشکده پزشکی منصوب کرد.

  در حکمی  از سوی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه ، دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر به عنوان رییس دانشکده پزشکی منصوب شد .

 

در این حکم آمده است:

  "برادر گرامی جناب آقای دکتـر عبدالرحیم نیک ضمیر

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه

  

سلام علیکم

 با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی ، بموجب این ابلاغ به عنوان "رییس دانشکده پزشکی" منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقاء جایگاه ملّی و بین المللی و برنامه های دانشگاه ، از درگاه خداوند منّان مسئلت می نمایم.

 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه"

 

 از سوابق اجرایی علمی و پژوهشی دکتر نیک ضمیر می توان به معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، مدیر کلی مرکز توسعه و هماهنگی انتشارات و اطلاعات علمی معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت، مشاور معاونت بهداشتی دانشگاه، معاون پزشکی قانونی اشاره کرد.

عضویت هیئت مدیره نظام پزشکی، مدیر گروه بیوشیمی دانشکده پزشکی، عضویت کمیته پژوهشی دانشکده پزشکی، عضو کمیته علمی پزشکی قانونی، عضویت  کمیته پذیرش و...دانشجویان خارجی، عضویت ستاد برنامه دانشگاه، عضویت شورای هماهنگی ایثارگران دانشگاه، عضویت  شورای فرهنگی دانشگاه، مسئولیت  کمیته اجرایی تحول اداری از دیگر سوابق وی است.

 دکتر نیک ضمیر همچنین عضو شورای دانشگاه، عضو شورای امور بین الملل، رییس شورای انضباطی دانشگاه، مدیر آزمایشگاههای دانشگاه ، رییس آزمایشگاه رفرانس دانشگاه ، مشاور انجمن تالاسمی ، مدیر گروه و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102943
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب