• تاریخ انتشار : 1399/07/27 - 17:01
  • بازدید : 487
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را تسلیت گفت

دکتر علی طبیبی رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را به جامعه پزشکی کشور به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی تسلیت گفت.

دکتر علی طبیبی رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را به جامعه پزشکی کشور به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"ضایعه شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی موجب تاسف دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی شد.

کوشش های شبانه روزی و مجاهدت های فداکارانه ایشان به عنوان رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید دکتر لبافی نژاد در راه مبارزه با کرونا از یاد نخواهد رفت و  خدمات خالصانه ایشان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی و شهادت مظلومانه ایشان در این مسیر، نزد پروردگار بدون اجر نخواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه پزشکی، دانشگاهیان و خانواده این همکار بزرگوار، از درگاه باری تعالی برای آن استاد فقید غفران الهی و برای خانواده و نزدیکان ایشان صبر و شکیبایی آرزومندم.

دکتر علی طبیبی

رئیس دانشکده پزشکی"

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 97688
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب