• تاریخ انتشار : 1399/12/29 - 23:28
  • بازدید : 84
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت

فرا رسیدن بهار پرطراوت ، حلول سال نو و نوروز 1400 را به همه اساتید اندیشمند و دلسوز، دانشجویان عزیز، همکاران توانمند و خانواده ‌های محترمشان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

يا مقلب القلوب والابصار                                      يا مدبر اليل والنهار

يا محول الحول و الاحوال                           حول حالنا الي احسن الحال

فرا رسیدن بهار پرطراوت ، حلول سال نو و نوروز 1400 را  به همه اساتید اندیشمند و دلسوز، دانشجویان عزیز، همکاران توانمند و خانواده ‌های محترمشان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

عید نوروز مقارن با آغاز حرکت طبیعت به سوی تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت، رشد و شکوفایی است. اميد است در سال جديد همچو نوروز و بهار، نوخواهي و نوانديشي را صدا زنيم ،سر زندگي را فرياد کنيم و افسردگي وکدورت را بزدائيم.

شیوع بیماری کرونا در جهان  و کشورمان یکسال است که روزهای سختی را برای هموطنان عزیزمان به وجود آورده و سربازان و مدافعان نظام سلامت با جانفشاني در این روزهای سخت و در مبارزه با بیماری، لحظه‌اي از كنار مردم و بيماران نيازمند دور نشدند و با تلاش بي‌وقفه در كاهش مرگ و مير‌ها افتخاراتي بي‌بديل آفريدند و تلاش می کنند تا با شكست هرچه زودتر بيماري، این بلا را از جان مردم عزیز سرزمین مان دور کنند و بسیاری از آنها نیز آسمانی شدند.

ضمن قدرداني از تلاش شبانه‌روزي پزشكان، كادر درماني و همه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند تمامی عزیزان در سال گذشته قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت نمایم.

امیدوارم سال آینده، با سلامتی ، همدلی و انسجام کاری بیشتر و با همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای شما دوستان باشد.

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر

رئیس دانشکده پزشکی

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 103081
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب