روابط عمومی دانشکده پزشکی
رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت
فرا رسیدن بهار پرطراوت ، حلول سال نو و نوروز 1400 را به همه اساتید اندیشمند و دلسوز، دانشجویان عزیز، همکاران توانمند و خانواده های محترمشان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
يا مقلب القلوب والابصار يا مدبر اليل والنهار
يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
فرا رسیدن بهار پرطراوت ، حلول سال نو و نوروز 1400 را به همه اساتید اندیشمند و دلسوز، دانشجویان عزیز، همکاران توانمند و خانواده های محترمشان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
عید نوروز مقارن با آغاز حرکت طبیعت به سوی تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت، رشد و شکوفایی است. اميد است در سال جديد همچو نوروز و بهار، نوخواهي و نوانديشي را صدا زنيم ،سر زندگي را فرياد کنيم و افسردگي وکدورت را بزدائيم.
شیوع بیماری کرونا در جهان و کشورمان یکسال است که روزهای سختی را برای هموطنان عزیزمان به وجود آورده و سربازان و مدافعان نظام سلامت با جانفشاني در این روزهای سخت و در مبارزه با بیماری، لحظهاي از كنار مردم و بيماران نيازمند دور نشدند و با تلاش بيوقفه در كاهش مرگ و ميرها افتخاراتي بيبديل آفريدند و تلاش می کنند تا با شكست هرچه زودتر بيماري، این بلا را از جان مردم عزیز سرزمین مان دور کنند و بسیاری از آنها نیز آسمانی شدند.
ضمن قدرداني از تلاش شبانهروزي پزشكان، كادر درماني و همه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند تمامی عزیزان در سال گذشته قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت نمایم.
امیدوارم سال آینده، با سلامتی ، همدلی و انسجام کاری بیشتر و با همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای شما دوستان باشد.
دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر
رئیس دانشکده پزشکی
نظر