روابط عمومی دانشکده پزشکی
شرایط و ضوابط حضور اعضای هیات علمی و کارکنان در وضعیت قرمز استان تهران از تاریخ ٢١ فروردین ماه
دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و مقررات حضور اعضای هیات علمی و کارکنان را در وضعیت قرمز استان تهران به شرح ذیل اعلام کرد.
دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و مقررات حضور اعضای هیات علمی و کارکنان را در وضعیت قرمز استان تهران به شرح ذیل اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با عنایت به بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشکده پزشکی از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی تغییر کرد و دانشجویان و مراجعین محترم باید هنگام مراجعه خود به دانشکده برای انجام امور اداری به نحوه حضور کارمندان دانشکده توجه داشته باشند.
کلیه واحد های اداری دانشکده پزشکی در روز های شنبه و دوشنبه هر هفته با حضور یک نفر از کارکنان هر واحد فعال بوده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پاسخگوی مراجعین گرامی می باشد.
در جهت اجرای موارد فوق در نظر گرفتن موارد ذیل توسط معاونین محترم مزید امتنان خواهد بود .
الف) از بکارگیری کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماریهای زمینهای خاص یا آسیبپذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال به صورت حضوری اجتناب گردد.
ب) کلیه مدیران و معاونین می بایست بر نحوه انجام امور توسط آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام میدهند، نظارت نمایند.
پ) ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند از ۸ تا ۱۴:۳۰ تعیین می شود.
ت) حضور معاونین محترم طبق لیست کشیک اعلام شده به دانشگاه در دانشکده به منظور تسریع و تسهیل امور مورد تاکید می باشد.
ه) کلیه فعالیت های آموزشی از طریق بستر های مجازی کما فی السابق فعال بوده و اجرای آن می بایست مورد توجه کلیه اعضای هیات علمی قرار داشته باشد.
بر این اساس کلیه معاونین و مدیران گروهها و رؤسای ادارات موظف به نظارت بر فعالیتهای حضوری و مجازی پرسنل واحد خود هستند.
نظر