روابط عمومی دانشکده پزشکی
توسط معاونت آموزشی مرکز پزشکی شهدای تجریش برگزار می گردد
سمپوزیوم مجازی دارای امتیاز بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) توسط معاونت آموزشی مرکز پزشکی شهدای تجریش روز دوشنبه مورخ 29/6/1400 ساعت 8 الی 11صبح برگزار می گردد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
جلسات ژورنال کلاب برگزار شده در گروه میکروبیولوژی
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ گروه میکروبیولوژی دانشکده برنامه و عناوین ژورنال کلاب های برگزارشده خود در سال جاری (نیمسال دوم 1400-1399) را ارائه نمود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
مسابقه شرح شیدایی از سلسله مسابقات گوهر معرفت برگزار می شود
به همت مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ششمین مسابقه از سلسله مسابقات گوهر معرفت- شرح شیدایی (سیری در زیارت اربعین حسینی) ویژه دانشگاهیان دانشگاه برگزار می شود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار آموزشی کیس ریپورت (گزارش مورد) برگزار می شود
مركز تحقيقات جراحي مغز و اعصاب عملكردي دانشگاه با همكاري استارتاپ آموزشی پژوهشی آركا در نظر دارد تا وبينار آموزشی کیس ریپورت (گزارش مورد) را برگزار نمايد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اطلاعیه درخصوص آزمون حاکمیت رادیولوژی و حاکمیت پاتولوژی مقطع کارورزی
اطلاعیه درخصوص آزمون حاکمیت رادیولوژی و حاکمیت پاتولوژی مقطع کارورزی
روابط عمومی دانشکده پزشکی
به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان برگزار می شود
واحد بین الملل معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در روز پنج شنبه مورخ 25 شهریورماه ساعت 20:30 به وقت تهران وبیناری بین المللی به زبان انگلیسی با عنوان:
روابط عمومی دانشکده پزشکی
سامانه جدید پشتیبانی مرکز فناوی اطلاعات دانشکده پزشکی راه اندازی شد
سامانه جدید پشتیبانی (تیکتینگ) توسط اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده پزشکی راه اندازی شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
سمپوزیوم مجازی با عنوان ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی برگزار می شود
معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش سمپوزیوم مجازی بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) را برگزار می کند.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
انجمن علمی دانشجویی ایمونولوژی دانشگاه چند وبینار آموزشی در سالجاری برگزار کرد
انجمن علمی دانشجویی ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چندین وبینار آموزشی را به صورت مجازی از ابتدای سالجاری برگزار کرد.