لیست اخبار صفحه :166
اطلاع رسانی درخصوص وضعیت حضور کارکنان در ادارات
روابط عمومی دانشکده پزشکی

اطلاع رسانی درخصوص وضعیت حضور کارکنان در ادارات

با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصمیمات متخذه در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی کرونا، و با توجه به وضعیت زرد شهر تهران از نظر شیوع بیماری، بدینوسیله وضعیت حضور و فعالیت ادارات به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می گردد.

سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی " برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی " برگزار می شود

دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی "از سری سمپوزیم های مجازی دیسیپلین ها و آموزش پزشکی در روز یک شنبه مورخ 10/12/99 از ساعت 11 تا 13 بصورت وبینار برگزار کند.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب