لیست اخبار صفحه :192
جلسه شورای صنفی با حضور رئیس دانشکده پزشکی به صورت وبینار برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

جلسه شورای صنفی با حضور رئیس دانشکده پزشکی به صورت وبینار برگزار شد

جلسه شورای صنفی با حضور رئیس دانشکده پزشکی، معاون آموزشی دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی، مسئول آموزش مجازی دانشجویان دانشکده ، مدیر آموزش، نمایندگان دانشجویان و سایر کارشناسان صبح روز شنبه 25 مردادماه به صورت وبینار برگزار شد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب