لیست اخبار صفحه :214
کارگاه "بهداشت روان" دیماه سالجاری در دانشکده پزشکی برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

کارگاه "بهداشت روان" دیماه سالجاری در دانشکده پزشکی برگزار شد

به همت مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی ، کارگاه "بهداشت روان " دیماه سالجاری در زنگ فرهنگ دانشکده برگزار شد.

سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگی ٢٧ آذرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگی ٢٧ آذرماه در دانشکده پزشکی برگزار شد

سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی ، حاج آقا شریعت پناه کارشناس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر عباس زاده مدیر اداره دانشجویی دانشکده، دکتر کریما مشاور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، نقی پورتقی مسئول امور اداری، محمودی مسئول حراست دانشکده، شایان مسئول روابط عمومی، مسئول بسیج دانشجویی، مسئول انجمن اسلامی و سایر کارشناسان روز چهارشنبه 27 آذرماه در اتاق شورا برگزار شد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب