روابط عمومی دانشکده پزشکی
پیام تسلیت رییس دانشکده پزشکی به مناسبت درگذشت پرستار بیمارستان لبافی نژاد
دکتر علی طبیبی در پیامی درگذشت مهناز صالحی پرستار بیمارستان لبافی نژاد را به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.
دکتر علی طبیبی در پیامی درگذشت مهناز صالحی پرستار بیمارستان لبافی نژاد را به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
« انا للّه و انا الیه راجعون
درگذشت مهناز صالحی، پرستار ایثارگر بیمارستان لبافی نژاد موجب غم و اندوه فراوان شد.
تلاش و از خودگذشتگی این عزیز بزرگوار در دوران سخت بیماری، از یادها نخواهد رفت و اجری عظیم از سوی پروردگار در انتظار اوست.
درگذشت این پرستار شریف را به خانواده محترم و همکاران ایشان در بیمارستان لبافی نژاد تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق الهی برای آن مرحومه و صبر و بردباری برای خانواده ایشان مسئلت می نمایم.
نظر