• تاریخ انتشار : 1400/02/18 - 11:59
  • بازدید : 107
  • تعداد بازدید : 104
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

چهارمین جشنواره ملی زن و علم، با هدف تجلیل از بانوان نخبه و فعال دانشگاهی برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملی زن و علم، با هدف تجلیل از بانوان نخبه و فعال دانشگاهی (نکوداشت دکتر مریم میرزاخانی) برگزار می شود.

چهارمین جشنواره ملی زن و علم، با هدف تجلیل از بانوان نخبه و فعال دانشگاهی (نکوداشت دکتر مریم میرزاخانی) برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار تا 31 اردیبهشت 1400 بوده و علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از وب سایت http://wsfestival.ir/  استفاده و یا با شماره تلفن 82233284 تماس حاصل نمایند.

فراخوان جشنواره

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 104292
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب