روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینارهای تخصصی بین المللی How I Treat Hematologic Malignancies? با عنوان How I Diagnostic Acute Leukemia ? Hematopathology برگزار می شود
وبینارهای تخصصی بین المللی How I Treat Hematologic Malignancies? با عنوان How I Diagnostic Acute Leukemia ? Hematopathology توسط روابط بین الملل، اعتبار بخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار Ras Signaling in Human Diseases: Our Knowledge and Perspectives To برگزار می شود
وبینار Ras Signaling in Human Diseases: Our Knowledge and Perspectives To از سری وبینارهای بیوشیمی توسط گروه بیوشیمی روز شنبه 23 اسفندماه برگزار می شود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
نخستین کنگره تخصصی دیجیتال مدیریت و درمان COVID-19 در بستر شبکه اجتماعی متخصصان علوم پزشکی برگزار می شود
شدت و وسعت اثرات همه گیری کووید 19 در زندگی بشر، اهمیت مداخله متخصصان، پژوهشگران و فعالان رشته های مختلف علمی را ضروری ساخته و از این رو، اقدامات زیادی به منظور شناخت و مواجهه هرچه بهتر با این پدیده در حوزه های مختلف دانش تعریف شده است. گسترش جهانی و فرارشته ای بودن این پدیده، اهمیت تبادل دانش میان رشته ای و همکاری جدی میان پژوهشگران و فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را دوچندان کرده است.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار اصول نگارش مقالات اصیل برگزار می شود
مركز تحقيقات جراحي مغز و اعصاب عملكردي دانشگاه با همكاري شركت مشاورين آموزش وپژوهش باليني نوين پژوهان آركا درنظردارد تا وبينار ٨ ساعته اصول نگارش مقالات اصيل را برگزار نمايد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
اولین همایش بین المللی "کووید 19 و نظام سلامت : درس های آموخته" برگزار می شود
اولین همایش بین المللی "کووید 19 و نظام سلامت : درس های آموخته" از تاریخ 4 الی 6 خردادماه 1400 در دانشگاه علوم پزشکی زنجان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی به صورت الکترونیکی برگزار شد
آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی روز پنجشنبه 14 اسفندماه در مرکز آزمون به صورت الکترونیکی برگزار شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
آیین غرس نهال در دانشکده پزشکی همزمان با روز درختکاری
همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری، مراسم غرس نهال درمحوطه دانشکده پزشکی برگزار شد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب ۱۶ مدال رنگارنگ و هفت دیپلم افتخار در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور درخشیدند.
روابط عمومی دانشکده پزشکی
توزیع سبد کالای نوروزی بین کارکنان دانشگاه
مدیر امور رفاهی دانشگاه از توزیع سبد کالای نوروزی بین تمامی کارکنان دانشگاه خبر داد.