لیست اخبار صفحه :162
نشست رییس دانشکده پزشکی با نمایندگان کانون ها
روابط عمومی دانشکده پزشکی

نشست رییس دانشکده پزشکی با نمایندگان کانون ها

نشست صمیمانه دکتر نیک ضمیر رییس دانشکده پزشکی با نمایندگان کانون ها و شورای صنفی، با حضور دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روز شنبه 28 فروردین ماه برگزار شد.

دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" برگزار می شود

کالج بین الملل با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت توانمند سازی اعضای هیات علمی و مدیران حوزه بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدام به برگزاری دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" نموده است.

ژورنال کلاب با عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا" برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

ژورنال کلاب با عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا" برگزار می شود

معاونت آموزشی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد، Journal Clubتحت عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا"را در روز دوشنبه مورخ 23/1/1400از ساعت 11 الی 13توسط آقای دکتر نادر جهانمهر (عضو هیات علمی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی )، خانم پوراندخت افشاری (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی)، خانم سمانه بابایی (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی) و خانم سمیه اکبری فارمد(عضو هیات علمی گروه آموزش پزشکی و ناظر برنامه)را بصورت مجازی برگزار نماید.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب