لیست اخبار صفحه :159
اولین دوره مجازی از سلسله دوره­های آموزشی مجازی بیماری‌های گوارش و کبد برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

اولین دوره مجازی از سلسله دوره­های آموزشی مجازی بیماری‌های گوارش و کبد برگزار می شود

با توجه به اهمیت استفاده از روش­های جایگزین و نوین آموزشی در تدریس دروس بالینی که مورد تاکید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت در سطح ملی و دانشگاهی می­باشد و همچنین برنامه­ریزی صورت گرفته منطبق بر تفاهم­نامه انعقاد شده بین دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت با پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه اولین دوره مجازی از سلسله دوره­های آموزشی مجازی بیماری‌های گوارش و کبد ویژه­ی دانشجویان پزشکی و مخاطبین دانشگاهی از اول خرداد ماه سال 1400 در دوره های یکماهه همزمان با برگزاری روتیشن گوارش بصورت مجازی و در قالب 24 محتوای آموزشی منطبق بر سرفصل آموزشی دانشجویان تهیه شده و آماده اجرا می­باشد.

چهارمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

چهارمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش برگزار می شود

چهارمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش ویژه دانشجویان کلان منطقه 10 با هدف شناسایی و معرفی آثار آموزشی ارائه شده توسط دانشجویان در حیطه های برنامه ریزی درسی، روش های تدریس، ارزشیابی برنامه، ارزیابی دانشجو، مدیریت و رهبری آموزشی، راهنمایی و مشاوره دانشجویان، یادگیری الکترونیک، شبیه سازی آموزشی، بازی وارسازی، طراحی و تولید محصولات آموزشی به منظور ارتقای کیفیت آموزش پزشکی و توسعه آن برگزار می گردد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب