لیست اخبار صفحه :166
سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی " برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی " برگزار می شود

دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد سمپوزیوم علمی با موضوع "فناوری های بهبود دهنده آموزش بالینی "از سری سمپوزیم های مجازی دیسیپلین ها و آموزش پزشکی در روز یک شنبه مورخ 10/12/99 از ساعت 11 تا 13 بصورت وبینار برگزار کند.

وبینار تخصصی بین المللی رادیولوژی با عنوان: Radiology Board  Review; Diagnostic Radiology برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

وبینار تخصصی بین المللی رادیولوژی با عنوان: Radiology Board Review; Diagnostic Radiology برگزار شد

وبینار تخصصی بین المللی رادیولوژی با عنوان: Radiology Board Review; Diagnostic Radiology توسط روابط بین الملل، اعتبار بخشی و رتبه بندی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

٦ نفر از دانشجویان دانشکده به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه یافتند
روابط عمومی دانشکده پزشکی

٦ نفر از دانشجویان دانشکده به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه یافتند

معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ 6 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی به مرحله گروهی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور راه یافتند.

کتاب "ایمونولوژی سرطان" توسط عضو هیات علمی گروه ایمونولوژی دانشکده و دانشجویان آن گروه تالیف شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

کتاب "ایمونولوژی سرطان" توسط عضو هیات علمی گروه ایمونولوژی دانشکده و دانشجویان آن گروه تالیف شد

کتاب "ایمونولوژی سرطان" به تالیف دکتر مهدی شعبانی عضو هیات علمی گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی و عاطفه اعتباری، سارا ملاآقایی روزبهانی و وحید خاکی بختیاروند دانشجویان کارشناسی ارشد این گروه منتشر شد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب