لیست اخبار صفحه :163
دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" برگزار می شود

کالج بین الملل با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت توانمند سازی اعضای هیات علمی و مدیران حوزه بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدام به برگزاری دوره ی دوم "بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی" نموده است.

ژورنال کلاب با عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا" برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

ژورنال کلاب با عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا" برگزار می شود

معاونت آموزشی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد، Journal Clubتحت عنوان "بی عدالتی و نابرابری های اجتماعی اقتصادی در ابتلا به بیماری و مرگ ناشی از کرونا"را در روز دوشنبه مورخ 23/1/1400از ساعت 11 الی 13توسط آقای دکتر نادر جهانمهر (عضو هیات علمی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی )، خانم پوراندخت افشاری (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی)، خانم سمانه بابایی (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی) و خانم سمیه اکبری فارمد(عضو هیات علمی گروه آموزش پزشکی و ناظر برنامه)را بصورت مجازی برگزار نماید.

شرایط و ضوابط حضور اعضای هیات علمی و کارکنان در وضعیت قرمز استان تهران از تاریخ ٢١ فروردین ماه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

شرایط و ضوابط حضور اعضای هیات علمی و کارکنان در وضعیت قرمز استان تهران از تاریخ ٢١ فروردین ماه

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و مقررات حضور اعضای هیات علمی و کارکنان را در وضعیت قرمز استان تهران به شرح ذیل اعلام کرد.

بازدید نوروزی رئیس دانشکده پزشکی از گروه های علوم پایه و کلیه واحدهای مستقر در دانشکده
روابط عمومی دانشکده پزشکی

بازدید نوروزی رئیس دانشکده پزشکی از گروه های علوم پایه و کلیه واحدهای مستقر در دانشکده

دکتر نیک ضمیر رییس دانشکده پزشکی به همراه اعضای هیات رئیسه دانشکده روز 14 فروردین ماه ۱۴۰۰ از گروه های علوم پایه، معاونت ها و مدیریت های دانشکده بازدید بعمل آورد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب