روابط عمومی دانشکده:
موفقیت 4 تن از دانشجویان گروه ایمونولوژی در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.) سال 1393
چهار تن از دانشجویان گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي در آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.)رشته ایمونولوژی سال 1393 پذیرفته شدند.
روابط عمومی دانشکده:
کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته
کارگاه ارزشیابی توسط دکتر سطانی مسئول کمیته ارزشیابیEDOو سایر اعضاء کمیته، روز شنبه مورخ 04/11/93 از ساعت 8 الی 12 ویژه اساتید پایه و بالینی دانشگاه دراتاق شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
روابط عمومی دانشکده:
افتخارآفرینی 5 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه میکروبشناسی در آزمون دکتری تخصصی سال 93
5 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه میکروبشناسی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.)سال 1393 پذیرفته شدند.
روابط عمومی دانشکده:
بازدید دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دانشکده پزشکی
دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ششم بهمن ماه از دانشکده پزشکی بازدید نمود.
روابط عمومی دانشکده:
ارتقای مرتبه چهار تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی
دويست و چهل و سومین نشست هيات مميزه دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي با حضور دكتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد.
معاونت پژوهشی دانشکده:
راهنمای تعیین h index و میزان ارجاعات به مقاله بوسیلهgoogle scholar
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی راهنمای تعیین h index و میزان ارجاعات به مقاله بوسیلهgoogle scholar را در سایت معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی به آدرس زیر قرار داده است.
روابط عمومی دانشکده:
ثبت نام و تکمیل فرم وام کمک هزینه تحصیلی و وام مسکن در نیمسال دوم 93-94
به اطلاع دانشجویان پزشکی (روزانه ورودی مهر 89 لغایت مهر )93 و کارشناسی ارشد می رساند جهت ثبت نام و تکمیل فرم وام کمک هزینه تحصیلی و وام مسکن نیمسال دوم 93-94 از تاریخ 8/11/93 لغایت 21/11/93 به سایت زیر مراجعه و پس از تکمیل فرم و پرینت فایل pdf به امور دانشجویی دانشکده مراجعه نمایند.
روابط عمومی دانشکده:
دکتر محمدمهدی فروزانفر معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی درمانی شهدای تجریش شد
دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه در حکمی دکتر محمدمهدی فروزانفر مدیر دفتر توسعه آموزش (EDO) دانشکده پزشکی را به عنوان معاون آموزشی مرکز پزشکی، آموزشی درمانی شهدای تجریش منصوب کرد.
روابط عمومی دانشکده:
ارسال مقالات جهت سومین سمینار نقش علوم پایه پزشکی در ارتقای سلامت
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد با توجه به برگزاری سومین سمینار نقش علوم پایه پزشکی در ارتقای سلامت در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری در دانشکده پزشکی.